29 Temmuz 2009 Çarşamba

MICHAEL SCHUMACHER GERİ DÖNDÜ


Felipe Massa'nın geçirdiği elim kaza sonrasında yarışamayacak duruma gelmesine hem bir insan hem de Ferrari aşığı olarak çok üzüldüm. Massa'yı da çok severim hem Schumacher ile birlikte yarışma fırsatı bulduğu hem de İstabul Park psitinin tartışmasız fatihi olduğu için. Kendisine acil şifalar diliyorum. Umarım onu yine hem kırmızı arabanın koltuğunda hem de kürsünün en tepesinde görebiliriz. Ancak bu olumsuz olayın sonucunda gelişen vak'a ise tam bir hayal gibi. 7 kez dünya şampiyonu efsane Alman pilot Michael Schumacher, Massa yarışlara dönene kadar onun koltuğuna geçici olarak oturmayı kabul etti. Benim gibi Schumi'yi 1 dakika dahi bir yarışta görmek için birçok şeyden vazgeçecek biri dahil milyonlarca kişiyi memnun ettiğini düşünüyorum Schumacher'in bu kararıyla... İnşallah bu yarışlarda(her ne kadar pek ummasamda) alışkın olduğu yerde bir kez daha görürüz Michael Schumacher'i. Sonsuz başarılar diliyorum...

Hiç yorum yok: