29 Haziran 2010 Salı

SUPER MARIO JARDEL


Dünya Kupası maçlarını yaz, Galatasaray'ın Çağlar Birinci transferini enine boyuna incele, Aykut Kocaman'ın Fenerbahçe'nin başına geçmesini yorumla(ki bunu kesinlikle yapmak gerekir) diyenler olacaktır ama benim için bir adam mevzu bahisse gerisi tefferruattır, 2 elim kanda olsa derler ya o adam için yazı yazarım: Mario Jardel. Türk Futbolu'nun görüp göreceği en kaliteli oyuncu 36 yaşında Bulgaristan'a geldi. Geçen sezonun 7.si Cherno More Varna takımıyla sözleşme imzalayan Super Mario'yu bir daha Avrupa'da göreceğimi zannetmiyordum, yanılmışım. Nefes alır gibi gol atan bir oyuncu olduğunu izleyenler iyi bilir, benim en çok etkilendiğim oyuncuların başında geliyordu. Gol denince halen aklıma gelen ilk isim olması dahi bu blogda yer almayı hak ettiğini gösteriyor. Peki, son yıllarda doğru düzgün liglerde top oynamamış Jardel, 36 yaşındaki haliyle Bulgar Ligi'nde ne yapabilir? Çok başarılı olma ihtimali zayıf ama adı gol olan birinin 10 ve üstü gole ulaştığını görmek beni şaşırtmaz. Bulgar Ligi'nin çok kısır bir lig olmaması da Jardel'in golü hatırlamasını sağlayabilir. Çok abartı umuda sahip olmamak lazım gelmekte tabii ancak Jardel'i tekrar sevinirken görmek beni mutlu edecek, buna eminim.

Hatırlamayanlara Jardel'in kariyeri;
WIKIPEDIA / JARDEL

Hiç yorum yok: