27 Temmuz 2010 Salı

GALATASARAY FORMALARI 2010-2011


"365G24S" sloganıyla tanıttı Galatasaray yeni formalarını. Forma tanıtımı için hazırlanan filmlerin yönetmeni Mustafa Altıoklar olunca beklenti yüksek oluyor tabii, en azından benim için geçerliydi bu, filmlerde o enerjiyi bulamadım maalesef. Kötü olmuş demek değil bu fakat biraz daha enerjisi yüksek şeyler ummuştum. Formalara gelince parçalı forma her zaman ilk tercihidir Galatasaray'ın. O forma şekli, yıllar geçtikçe biraz değişse de hep ilk tercih olarak kalacaktır, kimsenin de itirazı olduğunu zannetmiyorum buna. Bu yıl tanıtılan diğer 2 forma ise hem renk hem de içerik olarak yeni. "Arslan Forma" olarak isimlendirilen yeni formamız göğsünde Aslan taşıdığından sempati kazanacak burası kesin. Ayrıca nispeten açık rengi tercih eden taraftarlar için çok hoş bir seçenek olmuş. Bu formayı genelde deplasmanlarda giyecektir Galatasaray. Bir diğer forma ise günlerdir üzerinde tartışmalar olan "Mercan Forma". Rengi itibariyle büyük tartışmalara yol açtı bu forma, biraz daha sürer gider bu tartışmalar. Aslında GS Pazarlama A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Özgörkey'i tebrik etmek gerekiyor. GS Store'ların başına geçtiğinden beri büyük atılım içinde, önce turuncu sonra mor, şimdi de mercan formayı piyasaya sürerek hem büyük reklam hem de satış yaptı. Turuncu ve mor forma da başta çok eleştiri aldı, ben de eleştirdim ama mor formayı daha sonra çok sevdim. Dolayısıyla en baştan, daha sahada görmeden mercan forma ile ilgili olumsuz bir eleştiri yapmayacağım. Bekleyip, sahada oyuncularımızın sırtında bir görelim diyorum...

Hiç yorum yok: