20 Temmuz 2010 Salı

MERT GÜNOK - VOLKAN BABACAN


Serdar Kulbilge gönderildikten sonra Volkan Demirel'i zorlayacak bir kalecisi almadığı için eleştirildi Fenerbahçe Yönetimi. Evet, Volkan Demirel kendisini çok fazla geliştirdi, Milli Takım'ın kalesini tapulayacak kadar iyi bir kaleci oldu ama kendisine zerre kadar güvenilmez bir adam olduğu da bir gerçek. Her an kırmızı kart görme potansiyeli olan bir kaleciyi kalenize koyuyorsanız , iyi bir alternatifi de hazırda bulundurmanız şart. Şu anda Volkan'ın ilk yedeği durumundaki kaleci Volkan Babacan. Çok defa Genç Milli Takımlarda oynamış, yıllardır Fenerbahçe'de bulunan bir isim. Ama kalecilik duruşu yok bu adamda. İzleyen birine güven verdiğine rastlamadım henüz. Beşiktaş maçında yaptığı hatayla da bir alakası yok bu görüşümün son Köln maçında 5 yemesiyle de. Şu anda 3.kaleci durumundaki Mert Günok ise Babacan'dan farklı olarak ben kaleciyim diye bağıran bir duruşa sahip. Yaşı çok genç, tecrübesiz, reflekslerinin nasıl olduğunu bilmiyorum falan ama bakınca "ben kaleciyim" diye bağırıyor çocuk. Genk maçında görüntü biraz kötü olduğu için ilk anda kalede Demirel'in olduğunu zannettim. Bu çocuk(Mert) en azından duruşuyla güven veriyor, Fenerbahçe kalesini alabilir mi ,Demirel varken biraz zor, görmek lazım. Cihan Haber Ajansı da iyi ki bir fotoğraf servis etmiş, mundar etmişler güzelim fotoyu...

Hiç yorum yok: